Kom me volgen op zinderen

Lieve volgers van Altijd een eenhoorn.

Deze blog was oorspronkelijk bedoeld om was losse gedachten en ideeën op te posten. Omdat ik met http://www.zinderen.be mijn website had waar ik vooral mijn schrijfactiviteiten aankondigde en ik de nood voelde om nog over allerlei andere dingen te schrijven kwam deze Eenhoorn-blog er. Maar aangezien ik nu gestopt ben met de schrijfactiviteiten, merk ik dat ik vooral op mijn zinderen site blogposts schrijf. Daarom zal ik deze eenhoorn site langzaamaan legen, en als die leeg is, zal die ook verdwijnen..

Dus, aan alle volgers van deze site, neem eens een kijkje op  https://zinderen.wordpress.com/

Misschien wil je me daar blijven volgen….

Anders, even goede vrienden hoor!!  😉

liefs,

Vanessa

Geef een reactie

