Geven van dinsdag tot dinsdag #40dagengeven

Dinsdag gaf ik een boek over Osho aan mijn meditatieleraar. (#18)

Woensdag bracht ik een doos met puzzels en dvd’s,waar mijn kinderen niet meer naar om kijken, naar een nichtje met jonge kinderen. Het viel in goede aarde!  (#19)

Donderdag gaf ik de dame, wiens auto ik dinsdag een dikke bluts gaf, een klein doosje met chocolaatjes voor het geleden leed. Ik trakteerde haar ook op een koffietje, zodat we rustig samen de aanrijdingsformulieren konden invullen. Aan de bluts kon ik niets meer doen. Maar het was wel belangrijk om mijn spijt uit te drukken en alles in een fijne sfeer te laten gebeuren. (#20)

Vrijdag gaf ik weer het boek Zielsgelukkig weg, aan goede vriendin Inge. Maar misschien is het een boek dat zij kan doorgeven. Ik ben ervan overtuigd dat het boek zijn juiste plek vindt. Het is zo’n boek dat zijn juiste plek nodig heeft: een helend verhaal. (#21)

Zaterdag hebben we enkele vrienden op en heerlijk etentje bij ons thuis uitgenodigd. Ik ben geen keukenprinses, maar hopelijk vonden ze het een leuke avond! (#22)

Maandag heb ik weer een hele grote zak wol aan mijn haakvriendin cadeau gedaan. Ze heeft in ruil al haar haakprojectjes aan mij getoond, wat een prachtige dingen maakt zij toch!!! (#23)

Dinsdag gaf ik mijn verkouden lichaam een rustpauze onder de vorm van een deugddoend middagdutje…. twas eens nodig. (#24)

 (in het kader van de 40dagengeven – actie van KVLV)

Geef een reactie

